add

Food

?נמאס לכם לרדוף אחרי ראיונות עבודה

המון תודה לצוות ג'וב-האנט על היחס והשרות הנעים. בתוך זמן קצר קורות החיים שלי עשו את דרכם למאות ואולי אלפי מעסיקים במשק הישראלי וחשפו אותי להרבה מאוד מעסיקים פוטנציאליים!

קראו המלצות נוספות והצטרפו לשירות עוד היום

Tuesday, April 9, 2013

professional services engineer מס. 79978 - לחברת הייטק בתחום הטלקום דרוש/ה

professional services engineer מס. 79978 - לחברת הייטק בתחום הטלקום דרוש/ה

":תיאור התפקיד .ופרוייקטים באופן עצמאי באתרי הלקוח באירופה ואסיה Proof of concept ביצוע תהליכי ,RAN התקנת התוכנה של Director of Professional Services– כפיפות ל המשרה כרוכה בנסיעות של עד 90% מהזמן המשרה פונה למהנדס/ת אשר במודע מעוניין/ת להצטרף ל"הרפתקה" של כ-3 שנים שבה הם יחוו מקרוב עבודה עם לקוחות בינלאומיים, יסעו למקומות מעניינים ויכירו את אופן עבודתה של חברת תוכנה :דרישות התפקיד מהנדס/ת אלקטרוניקה / מדמ"ח /חשמל בהצטיינות מאונ' בלבד - חובה אנגלית ברמה גבוהה מאוד (דיבור, קריאה, כתיבה) , שפות אירופאיות נוספות – יתרון יחסי אנוש מצויינים, יכולת לתקשר היטב עם סוגים שונים של אנשים :שילחו קורות חיים למשרה ********************************** לכל משרות התשתיות ********************************** אם יש לכם שאלות, מוזמנים לפנות אלי מורן"

לוח דרושים -ריכוז משרות




qa engineer student מס. 80226 - לחברה באזור השרון המתמחה בפיתוח תשתיות למערכות מידע הדורשות עיבוד נתונים, דרוש/ה

":דרישות התפקיד סטודנט/ית למדעי המחשב/ הנדסת מחשבים יתרת לימודים של שנתיים - חובה חובה היכרות עם שפות סקריפטים - #Java/ C היכרות עם שפות תכנות :שילחו קורות חיים למשרה ********************************** QA-לכל משרות ה ********************************** אם יש לכם שאלות, מוזמנים לפנות אלי מורן"

פרטי משרה מלאים בקבוצה משרות בין חברים


dba אפליקטיבי בסביבת microsoft לתושבי /ות אזור הצפון קורות חיים בקובץ word בעברית, כולל כתובת מגורים. ל:

"התפקיד משלב עבודה בסביבת פרודקשן ופיתוח בטכנולוגיה של SQL Server ניסיון של לפחות 5 שנים DBA בחב' הייטק. ניסיון בניהול בסיסי נתונים SQL Server 2005/2008. ניסיון הבנה מעמיקה בבסיסי נתונים מורכבים, performance tuning ואופטומיזציה. ניסיון בכתיבת שאילתות, פרוצדורות, JOBS, TRIGGERS מורכבים. ניסיון תשתיתי- התקנה, תחזוקה, טיונינג וכד'. ניסיון עם ETL תוך שימוש ב-SSIS ו- DWH. ניסיון עם REPORTING SERVICES ניסיון עם partitioning, encryption, monitoring ו- clustering. ניסיון בעבודה עם SSIS ניסיון עם SQL 2012 – יתרון. ניסיון ב-.NET ו - C#– יתרון. ניסיון עם Oracle - יתרון"

לפרטים-בלי תיווך של חברות השמה


do you know java??

"Job: JAVA!!! in Tel Aviv, Israel -אני מחפשת מפתח/ת איכותי/ת ב JAVA/J2EE !לחברת הזנק צעירה ואטרקטיבית בתחום המובייל הדרישות: מינימום 3 שנות ניסיון בפיתוח JAVA /J2EE  HTML  CSS  and  JavaScript !!!יש יתרון ליוצאי יחידות טכנולוגיות   "

כל הפרטים בקבוצת משרות הייטק בין חברים


?!~software engineer~!?

"Hiring a Software Engineer C++ in Tel Aviv, Israel     :-) מדובר בחברה מעולה באזור המרכז (במיקום נוח) עברו לאחרונה למשרדים חדשים ומפנקים מחפשים אחר מועמד או מועמדת בעל/ת תואר ראשון במדעי המחשב/הנדסת תוכנה - חובה אפשר גם מחו"ל, אבל חובה תואר שימו לב! C++  שלוש ש"נ ומעלה ב תפקיד בצוות תשתיות , על כן ניסיון בתשתיות יתרון גדול C# ניסיון ב- יתרון ניסיון בניהול פרוייקט- יתרון PLM, CAD/CAM- וניסיון  אשמח לתת פרטים נוספים בפרטי או במייל       "

לפרטים-ישירות למגייס


חברת מיקור חוץ דרוש/ה מנהל רשת בכיר

"תיאור: תפקיד אחראי סיסטם אמון על תמיכה, התקנה, בקרה, תחזוקה ותפעול תקלות בסביבת win המשרה הינה בצוות שתחומי העיסוק המרכזיים בו הינם: אחראי על מאות שרתים בסביבות שונות ומורכבות, תוך מתן שירות לכלל עובדי החברה (אלפי עובדים). דרישות: דרישות: ניסיון מנהלי רשתות עם הרבה ניסיון (לפחות 4 שנים) בארגונים גדולים Microsoft שולט- חובה VM – שולט - חובה Storage Emc – שולט - חובה שכר – 13000 – 14000 + רכב( נא לציין צפ"ש) למשרה מלאה של 5 ימי עבודה בשבוע מקום המשרה בראש העין המשרה פונה לנשים וגברים כאחד נא לשלוח קורות חיים לאימייל: "

Go to linkedin for details


cloudshare is offering ₪ 4000 if you help hire a senior system administrator - linux

"Click to learn more about how we can help you search your friends to find a match. You can also forward this job to a friend who might know someone, and receive ₪ 4000 if a friend of a friend is hired. "

Go to linkedin for details


לעבודה חלקית של יום בשבוע - אפשרות לעבודה כשכיר/ה solr יועצ/ת

"בעל ניסיון בפרויקטים מורכבים solr דרוש/ה יועצ/ת העבודה כוללת טיפול בבעיות ביצועים ואופטימזציה יתרון - SolrCloud היכרות עם טכנולוגית נא שלחו קו"ח למייל: "

למידע ומשרות נוספות בלינקדאין


sharepoint – business analyst

"תאור תפקיד: דרוש/ה מנתח מערכות אשר באחריותו/ה התחומים הבאים: • אפיון מערכות ותהליכים • קבלת מידע מהלקוח ואיפיון צרכיו • ניסוח אלטרנטיבות • כתיבת מסמך אפיון תוך התייחסות להיבט הפונקציונאלי של התהליך/מערכת והתייחסות לפן הטכנולוגי • ניהול פרויקטים עתירי הון וכוח אדם • הטמעה ויישום של מערכות מידע • בדיקות רכיבי תוכנה, אינטגרציה, הטמעה, ליווי והדרכה • תחזוקה של מערכות מידע • עבודה מול ספקים דרישות: • ניסיון מעמיק ב Sharepoint • הכרות עם תהליכים עסקיים כולל קשרי לקוחות, קבלת החלטות עסקיות • היכרות עם SalesForce - יתרון • ניתוח מערכות פיננסיות - יתרון. • ניסון מוכח בניהול פרויקטים עתיר הון וכוח אדם. • אנגלית ברמה גבוהה השכלה רלוונטית: • תואר ראשון כמהנדס תעשיה וניהול עם התמחות במערכות מידע שפות • אנגלית ברמה גבוהה מאוד- חובה תכונות אופי/כישורים קריטיים לתפקיד: • יחסי אנוש מצויינים • יכולת עבודה תחת לחץ • קפדנות ויסודיות "

עוד במשרות הייטק בין חברים


מנהל תחום אינטרנט לארגון ציבורי בירושלים

"תכנון ובקרה של כל הפרויקטים הקשורים לפיתוח ו/או יישום באינטרנט) אפיון מערכות מידע (גם ברמה הפונקציונלית וגם ברמה הטכנית) מנהל צוות פיתוח העוסק בהנגשת חומרים באתרים של החברה אחריות טכנולוגית על מציאת כלים והטמעתם באתר אחריות על מנגנוני קידום האתר כולל מדידת השימושיות באתר הגדרת תכולות עבודה לפרויקטים ולצוותי פיתוח (בתוך הארגון ומחוצה לו) בדיקת כלים מתקדמים וכדאיות יישומם תוכניות עבודה ותוכניות מעקב/ניהול לפרויקטים דיווח בישיבות היגוי / ישיבות אגף דיווחי סטטוס לכל הפרויקטים בתחום פרויקטים מוצלחים לפי מדדי הצלחה (של איכות זמן ותקציב) מסמכי מחזור החיים של הפרויקט (אפיון / עיצוב / בדיקות / תצורה / גרסה) דרישות התפקיד: נסיון של 10 שנים לפחות בניהול פרויקטים (5 מתוכם סביב האינטרנט) ניסיון של ניהול פיתוח או פרויקט פיתוח גדול בסביבת WEB כולל SHAREPPOINT היכרות טובה עם בסיסי נתונים, כלי איחזור וטכנולוגיות יכולת ניתוח מערכת השכלה אקדמית בתחום מדעי המחשב או מערכות מידע או תעשיה וניהול עם רקע טכנולוגי מתאים "

עוד במשרות הייטק בין חברים


מנהל/ת מחלקת הנדסת רדיו

"תיאור התפקיד: ניהול מקצועי של צוותי מהנדסים סטאטוס אתרים חדשים , אופטימיזציות ושיפור איכות הקשר, מיקוד של אתרים מנתקים , בעיות משאבים , אירועים מרובה קהל , ניסויים הנדסיים ביצוע משימות ( בדומה למהנדס הרדיו ). חלוקה ואיזון משימות בין הצוותים השונים לפי עומסי עבודה וריכוז מאמצים בהתאם לבעיות ולמשימות באזור המורחב. פגישות עבודה שוטפות מול הממשקים המקבילים סיורים בשטח עם המהנדסים הכפיפים וביצוע בקרה צמודה על הפעולות ההנדסיות המבוצעות ברמת האזור המורחב. הובלת פרויקטים מחלקתיים ואגפיים לשיפור וקידום הרמה המקצועית הכוללת. ריכוז נושאים כללים לטיפול ברמת האגף וראייה רחבה יותר של המשימות. ביצוע ניסויים משותפים ביחד עם מח' הנדסת מערכת ומחלקות אחרות באגף. העברת אפיונים מפורטים לכלים הנדסיים למח' פיתוח כלים הנדסיים. דרישות התפקיד: תואר ראשון בהנדסה - חובה תואר שני -יתרון ניסיון ניהולי קודם- חובה ניסיון בניהול מחלקת מהנדסים של לפחות שלוש שנים ראיית מערכתית אסרטיביות וחתירה למציאת פתרונות. העבודה הינה במשרה מלאה, בגבעתיים "

לפרטים הצטרף לקבוצה הגדולה בארץ לחיפוש עבודה


מנהל מוצר

"ניסיון מוכח בהובלת מוצר חשיבה אנליטית ומספרית ברמה גבוהה מאוד ניסיון בעבודת inbound: זיהוי צרכים, איפיון mockups אהבה לעבודת צוות, סביבה מהירה וקליטה של תמונה עסקית גדולה ומרתקת יתרונות: ניסיון באיפיון ומימוש מערכות פיננסיות עשירות ניסיון בניהול מוצר בתחומי forex, gaming או מולטימדיה ניסיון בעיצוב ותיעוד של API לשימושי B2C / B2B רקע בתכנות וארכיטקטורת תוכנה "

משרות חמות וישירות-היכנס עכשיו


מחפשת מנהל הסבות סאפ לאזור צפון

"ניסיון קודם בהסבות בהקמת מערכת SAP ERP, הכרות עם LSMW, ניסיון בהנחיית טיוב נתונים, בקרה על צוותי העבודה של היישום והלקוח בכפוף ללו"ז ולמשימות הפרויקט. קו"ח נא להעביר ישירות אלי THX"

למידע ומשרות נוספות בלינקדאין


מנהל/ת פרוייקטים מנוסה

"אנו מחפשים מנהל/ת פרוייקטים מנוסה. חובה ניסיון בפרוייקטי FIX. (מיקום המשרה ברעננה) תואר ראשון– רצוי במדעי המחשב או תעשיה וניהול- חובה תואר שני- יתרון ניסיון בניהול פרויקטים של לפחות 10 שנים- חובה ניסיון מוכח בניהול של פרויקטי פיתוח (בסדר גודל של לפחות 100 שנות אדם)-חובה ניסיון מוכח בניהול פרויקטי FIX של ספק אצל לקוח- חובה ניסיון בפרויקטים במגזר הממשלתי או בגופים מאד גדולים- חובה ניסיון בניהול פרויקט גדול בזמן עליה לאויר והטמעה- חובה ניסיון בפרויקטים בסביבת .Net- יתרון ניסיון בפרויקטים שכללו הסבת נתונים- יתרון קורות חיים ניתן להפנות לכתובת: "

לוח דרושים -ריכוז משרות


דרוש/ה מפתח/ת bi לסביבת מיקרוסופט, matrixbi

"להשתלבות בצוות הפרויקטים של חברתנו דרוש/ה מפתח/ת BI לסביבת מיקרוסופט. התפקיד כולל עבודה רבה עם כלי ה Reporting Services ו Performance Point."

מצא את המשרה בלינקדאין

No comments:

Post a Comment