add

Food

?נמאס לכם לרדוף אחרי ראיונות עבודה

המון תודה לצוות ג'וב-האנט על היחס והשרות הנעים. בתוך זמן קצר קורות החיים שלי עשו את דרכם למאות ואולי אלפי מעסיקים במשק הישראלי וחשפו אותי להרבה מאוד מעסיקים פוטנציאליים!

קראו המלצות נוספות והצטרפו לשירות עוד היום

Monday, July 1, 2013

New job לחברה בתחום הביטוח דרוש/ה עו"ד לתפקיד מנהל/ת פרויקטים לאגף רכש ומכרזים

LinkedIn Following

  • Group: משרות לעורכי דין בין חברים לפני שמתפרסמות בחברות השמה
  • Subject: לחברה בתחום הביטוח דרוש/ה עו"ד לתפקיד מנהל/ת פרויקטים לאגף רכש ומכרזים

Leeor Shahar Yahalom posted a job: לחברה בתחום הביטוח דרוש/ה עו"ד לתפקיד מנהל/ת פרויקטים לאגף רכש ומכרזים

"דרישות מיוחדות: ניידות עם רכב- חובה! נדרש ניסיון קודם בתחום המכרזים של 2-3 שנים, עדיפות לניסיון בגופים ציבוריים/סמי ציבוריים. התפקיד כולל כתיבה וליווי של הליכים מכרזיים מתחילתם ועד סופם, בדיקה ובקרה כלכלית של ההליכים המכרזיים, בדיקה ובקרה של עלות פרויקטים ואופן תמחורם, ליווי וסיוע בבחינה כלכלית של הצעות שהוגשו במסגרת מכרז ואופן ההשוואה ביניהן, כתיבה וליווי של הסכמים ובדיקה כלכלית של פעולות רכש.בנוסף התפקיד כולל פרויקטים רוחביים כגון: תפעול שוטף של אתר האינטרנט, כתיבת נהלים, הקמת מאגר ידע וכו'. נדרשת יכולת ביטוי טובה בכתב ובעל-פה, יכולת ניסוח מסמכים בצורה בהירה ומדויקת, יכולות מתמטיות טובות, שליטה ב- WORD וב- EXCEL. קורות חיים בצירוף מספר משרה26614 יש לשלוח אל cv@codex.co.il"

Don't want to get activity notifications: Change your following people settings »

Learn more about following people's activity

 
This email was intended for Anat Levy (Marcom manager, JobHunt). Learn why we included this. © 2013, LinkedIn Corporation. 2029 Stierlin Ct. Mountain View, CA 94043, USA
 

No comments:

Post a Comment