add

Food

?נמאס לכם לרדוף אחרי ראיונות עבודה

המון תודה לצוות ג'וב-האנט על היחס והשרות הנעים. בתוך זמן קצר קורות החיים שלי עשו את דרכם למאות ואולי אלפי מעסיקים במשק הישראלי וחשפו אותי להרבה מאוד מעסיקים פוטנציאליים!

קראו המלצות נוספות והצטרפו לשירות עוד היום

Tuesday, September 27, 2016

היי! יש לי משרה שאני בטוחה שתוכל לעניין את חלקכם

היי!
יש לי משרה שאני בטוחה שתוכל לעניין את חלקכם

היי!
יש לי משרה שאני בטוחה שתוכל לעניין את חלקכם לפחות;)
אני מגייסת מדריך/ה לחברת ביטוח בפתח תקווה.
התפקיד כולל הכשרת נציגים חדשים לחברה, הן ברמת הידע המקצועי והן בהקניית המיומנויות- שירות/מכירה.
העבודה היא מול ממשקים רבים ובכירים בחברה ודורשת אסרטיביות, כריזמה מתפרצת ותשוקה לתחום!
יש צורך בניסיון קודם בהדרכה.
הכרת העולם הביטוחי- יתרון.
מדובר במשרה מלאה (עם נכונות לשעות נוספות), המשרה מוגדרת כזמנית (אבל תמיד יש אופציה להישאר!).
שכר טוב, חברה מובילה, בעלת אופי צעיר ומשפחתי !
אשמח לקבל
בהצלחה וחגים שמחים לכולכם! ☺☺

היי!
יש לי משרה שאני בטוחה שתוכל לעניין את חלקכם

שאלות ותשובות לראיונות מקצועיים ב-Fid%5B0%5D=1&Ke




נותרו מספר מקומות לערב לנשות מש"א וגיוס, ביום שלישי הקרוב,

נותרו מספר מקומות לערב לנשות מש"א וגיוס, ביום שלישי הקרוב, 27/9
בשעה 18:00 בחממה למציאת תעסוקה מעל גיל 40 AGE&WORK .
הערב כולל נטוורקינג והרצאה של ליהיא לפיד והינו ללא תשלום
אך כרוך בהרשמה מראש ב

נותרו מספר מקומות לערב לנשות מש"א וגיוס, ביום שלישי הקרוב,

מבחן אמינות ועוד שאלות ב- Fid%5B0%5D=1&Ke


לחברה מובילה בתעשייה, דרוש/ה חשמלאי/ת מוסמך לעבודות מכאניות וחשמל

לחברה מובילה בתעשייה, דרוש/ה חשמלאי/ת מוסמך לעבודות מכאניות וחשמל באתרי לות החברה, חברה מעולה! תנאים מצויינים למתאימים!
העבודה בצפון באזור הגליל והגולן.
דרישות
רישיון ג- חובה
חשמלאי מוסמך- חובה
אנגלית טכנית- חובה
להעביר : לציין את שם המשרה!

לחברה מובילה בתעשייה, דרוש/ה חשמלאי/ת מוסמך לעבודות מכאניות וחשמל

פרטי משרה מלאים בקבוצה משרות בין חברים


חברת הפקות של תכניות טלוויזיה ודיגיטל מחפשת את הלב הבא

חברת הפקות של תכניות טלוויזיה ודיגיטל מחפשת את הלב הבא של המשרד!
עוזרת אישית ומנהלת משרד עם תחומי אחריות נרחבים הכוללים גם סידור חומר לרו"ח, ניהול הלו"ז ועזרה אישית לשותפי/ בעלי החברה, גבייה.
העבודה במשרד ייצוגי עם אנרגיות טובות בחברה מובילה בתחום כיפי וחדשני של עולמות הטלוויזיה והדיגיטל בישראל,
אווירה צעירה, קצבית ודינמית.
דרישות: חיוך גדול, ראש גדול ולב ענק .
משרה חלקית 50% ( אפשרי גם קצת פחות )
מתאים לאמהות,
המשרד נמצא בתל אביב.
ל

חברת הפקות של תכניות טלוויזיה ודיגיטל מחפשת את הלב הבא

משרות הייטק בקבוצה ייחודית בלינקדאין ללא חברות השמה


דרושים/ות שליחי/ות קטנוע/רכב עד 4 טון
חלוקה של דברי דואר קטנים

דרושים/ות שליחי/ות קטנוע/רכב עד 4 טון
חלוקה של דברי דואר קטנים למשל מעטפות או חבילות קטנות ישירות ללות
עבודה באזור תל אביב/רמת גן או פ"ת
*הקטנוע הוא צמוד מהחברה, מגיעים איתו בבוקר וחוזרים איתו הביתה*
שעות עבודה - א-ה 8-17/18
שישי - קבוע 8-12 .
שכר- 6-7K בנטו!
:נטלי-0768177873/0768177871


דרושים/ות שליחי/ות קטנוע/רכב עד 4 טון
חלוקה של דברי דואר קטנים

לחץ כאן-מצא פרטים על המגייס

No comments:

Post a Comment