add

Food

?נמאס לכם לרדוף אחרי ראיונות עבודה

המון תודה לצוות ג'וב-האנט על היחס והשרות הנעים. בתוך זמן קצר קורות החיים שלי עשו את דרכם למאות ואולי אלפי מעסיקים במשק הישראלי וחשפו אותי להרבה מאוד מעסיקים פוטנציאליים!

קראו המלצות נוספות והצטרפו לשירות עוד היום

Wednesday, March 26, 2014

new discussion עדיין לא התחלת לעבוד? זה עולה לך כסף!

new discussion עדיין לא התחלת לעבוד? זה עולה לך כסף!

"חיפוש עבודה הוא תהליך ארוך שגוזל זמן, משאבים, אנרגיות ובשורה התחתונה - כסף. זה הזמן לנער את הנמנמת, לשלוח קו"ח אל ג'ובהאנט ולהשקיע - כדי לחסוך! השקעה בחיפוש עבודה עם ג'ובהאנט מביאה יותר ראיונות, מקצרת את החיפוש וחוסכת לך כסף. לבחינת התאמה וקביעת פגישת הכרות, שלחו קו"ח דרך האתר: או במייל: המודל של ג'ובהאנט שם אותך במרכז וממקסם את ההזדמנויות שלך! בעזרת הגברת החשיפה של קו"ח - תגיע ליותר ראיונות, תמצא עבודה מהר יותר ותחסוך זמן, אנרגיה וכסף. להסבר על המודל: סיפורי הצלחה: מגייסים עובדים? "

מתכוננים ביחד לראיונות עבודה! ראה דוגמא למבחן ב-Help+Desk




new discussion unix sys admin

"לארגון גדול אנחנו מחפשים איש/אשת סיסטם UNIX • ניסיון של 3 שנים בניהול סביבות גדולות • ניסיון ב- red hat Linux • ניסיון בכתיבת סקריפטים • ידע בתכנות – יתרון משמעותי • ידע ב- ldap / smtp / dns – יתרון משמעותי • ידע ב- solaris – יתרון • ידע ב- HPUX – יתרון • התפקיד כולל תורנויות קורות חיים ל- "

למשרה כפי שפורסמה בלינקדאין


new discussion qa @ clicktale

"קליקטייל, היושבת במתחם הבורסה, מחפשת אנשי בדיקות תוכנה מנוסים. כאלה עם שלוש שנות ניסיון לפחות. חבר'ה שעבדו ועובדים בעולם הווב. אנשים המגיעים עם תואר במד"ח או מקביל, שמבצעים בדיקות ידניות ואוטומטיות. וכאלה שרוצים מקום עבודה מגניב, כי מגניב אצלנו! קורות חיים רלוונטיים ניתן לשלוח אליי "

לפרטי המשרה


new discussion דרוש/ה מנהל/ת תצורה לארגון גדול

"קורות חיים למייל "

פרטים בלינקדאין


new discussion דרושים צוות מאבחנים / מראיינים / מגייסים מקצועיים בתחום התעסוקתי. מתאים לבעלי עסק עצמאי בלבד.

"מי מתאים לנו? כישורים מקצועיים נדרשים: " ניסיון בתחום האבחון והגיוס של בעלי תפקידים בדרג הביניים ובדרג הבכיר. " בעלי הכשרה בתחום האימון - יתרון " בעלי ניסיון בביצוע ראיונות עומק / ראיונות התנהגותיים/ מרכזי הערכה/ מבחני מיון - חובה. בנוסף: " בעלי הסמכות ותארים רלוונטיים - חובה. נדרשת הצגתם. " הכרות עם רשתות חברתיות והמדיה החברתית.-יתרון " בעלי משרד / קליניקה / חדר עבודה לקבלת לקוחות - חובה " אינטראקציה עם העולם העסקי - יתרון " ידע וניסיון בבניית דו"חות אבחון " יכולת לעבוד בצוות ותחת פיקוח ובקרה. " פניות ויכולת ללוות ולתת מענה ללקוחות. " השתתפות פעילה בישיבת צוות חודשית ו/או בישיבות שיקבעו על ידי החברה למטרות: מעקב, למידה, דיווח, קידום ופיתוח התחום המקצועי. " השתתפות בפגישות אישיות למטרת סופרוויז'ן " *ההצעה רלוונטית לשני בני המין ובפריסה ארצית. " **מתאים לבעלי עסק עצמאי. מספר משרה- 9280 קו"ח ניתן לשלוח לכתובת : "

פרטי משרה מלאים בקבוצה משרות בין חברים


new discussion hp מחפשת תוכניתן dot net מנוסה

HP מחפשת תוכניתן DOT NET מנוסה

"השתלבות בצוות פיתוח מקצועי וטכנולוגי קורות חיים יש להעביר למייל- "

ראיונות עבודה משוחזרים מ-Check


new discussion חברת לעבודות חשמל מחפשת מנהל/ת פרויקטים בתחום המגורים (שינויי דיירים) לעבודה מול ממשקים של מנהלי פרויקטים בבניין ומנהלי עבודה

חברת לעבודות חשמל מחפשת מנהל/ת פרויקטים בתחום המגורים (שינויי דיירים) לעבודה מול ממשקים של מנהלי פרויקטים בבניין ומנהלי עבודה

"התפקיד משלב עבודה משרדית ועבודת שטח ואיננו כרוך בניהול עובדים אם את/ה מהנדס/ת או הנדסאי/ת חשמל עם ניסיון בתחום מבני מגורים, הבנה בקריאת תכניות, מה מותר ומה אסור בשינויי חשמל בדירות מגורים, אחריות על פרויקטים ותמחורם, בעל/ת ראיה מערכתית, דינמי/ת, אסרטיבי/ת ויכולות בינאישיות מעולות שלח/י קורות חיים ל: "

שחזור ראיון עבודה מקצועי ב-צקפוינט


new discussion מהנדס שירות

"השכלה הנדסית, רצוי בתחום המכונות / אלקטרוניקה מעל 3 שנות ניסיון בהנדסת שירות בחברות בינלאומיות למכשור רפואי מולטידיסיפלינרי אנגלית ברמה גבוהה מאוד נסיעות לחו"ל בהיקף של 10 ימים כל חודש "

מה שואלים בראיון ב-Traiana


new discussion מהנדס/ת חשמל לניהול פרויקטים

"לחברה מצליחה דרוש/ה מהנדס/ת חשמל ניסיון בניהול והובלת פרויקטים קו"ח: "

שאלות ותשובות לראיונות מקצועיים ב-רפאל


new discussion מהנדס/ת מכונות לניהול אחזקה

"ניסיון בהובלת צוות עובדים גדול חובה תואר בהנדסת מכונות קו"ח: "

מה שואלים בראיון עבודה בPhp


new discussion לחברנ מובילה באזור השרון דרוש/ה ארכיטקט אבטחת מידע

"במסגרת התפקיד: מענה על מכרזים , ליווי לתהליכי פריסייל... , בנייה ומתן פתרונות אחרי המכירה ללקוח מועמד טכנולוגי מאוד שיודע לחפור במציאת פתרון, בעל ראייה מערכתית בקיא בתשתיות אבטחת מידע בעיקר, כמו הקשחות מערכות הפעלה, נטוורקינג, הצפנות, PKI, רגולציות, , cloud computingומגוון רחב של נושאי אבטחת מידע אשמח לקבל קו"ח מתאימים למייל מיועד כמובן לנשים וגברים כאחד "

שחזור ראיון עבודה מקצועי ב-צקפוינט


new discussion בכיר/ה php דרוש/ה מפתח/ת

"בכיר/ה PHP לחברה מצליחה דרוש/ה מפתח ניסיון של שלוש שנים ומעלה קו"ח: "

לפרטים הצטרף-קבוצת משרות היי-טק בין חברים


new discussion קבוצה למחפשי /ות עבודה מתחילים ב 26.03

"מתי לאחרונה לקחת זמן בשבילך ? ללמוד עליך על הטעיות וההטיות בתהליך חיפוש עבודה? רוצה לשמוע ולהשמיע משוב וללמוד כלים חדשים שיוכלו לסייע בתהליך מורכב זה. מזמינה אתכם לסדנה בת 12 מפגשים של שעה וחצי. עלות סמלית , מספר מקומות מוגבל . אשמח להוסיף מידע באימייל או בפרטי כאן נשתמע, אורית "

לחץ כאן-מצא פרטים על המגייס


new discussion netafim requires a r&d control developer

"Responsibilities includes: • Software development and upgrade the Netafim current and future control product line to be the top quality, valuable and according to the market requirements. • Be expert in our control line software. • Be the top level software authority to the technical support team regarding bugs and technical issues Job requirements: • Excellent knowledge with software development for controllers & industrial PC. • Good knowledge with communication interfaces & protocols, RF devices and RT development methodologies. • Deep understanding in hardware for automation including standards and outdoor performances requirements. • At least 1st degree in software engineering (with proficiency in control) • At least 2 years in a role of RT software development • Experience in working with subcontractors and in a multi-disciplinary environment • good English Please send your CV to: Only suitable applications will be answered."

מצא משרות הייטק נוספות בקבוצת הלינקדאין-משרות בין חברים


new discussion בית הדין לעבודה קיבל טענת עובד כי פוטר עקב גילו ופסק לו פיצוי כספי משמעותי

"הדין לעבודה פסק פיצוי כספי ניכר לעובד בן 63 שפוטר לאחר 29 שנות עבודה . בית הדין קיבל את טענת העובד כי פוטר מטעמי גיל ובחוסר תום לב וכי ההחלטה על פיטוריו התקבלה עוד בטרם נערך לו הליך של שימוע . בית הדין הדגיש את חובת תום הלב המוגברת המוטלת על המעביד וציין כי הוא צריך לבחון לא רק את צרכיו ושיקוליו של הארגון אלא גם את אילו של העובד ובמיוחד את גילו ואת העובדה כי הוא נמצא 3 שנים לפני גיל הפרישה . בית הדין דחה את טענת המעביד כי משרת העובד בוטלה או שלא ניתן היה למצוא לו תפקיד אחר וקבע כי לעובד היו יכולות רבות וניתן היה לשבץ אותו בתפקיד אחר במיוחד אחרי שהוכח שהעובד הודיע כי הוא מוכן לבצע כל עבודה , אפילו במשרה חלקית ובשכר מופחת . לאחר שקיבל את טענות העובד פסק לו בית הדין פיצוי בסך 50,000 ש"ח בגין פיטורין בניגוד לחוק שוויון הזדמנויות בעבודה, פיצוי בסך 50,000 ש"ח בגין אי קיום חובת השימוע ופיצוי בסך 190,000 ש"ח בגין פיטורין בחוסר תום לב ועגמת נפש . בנוסף פסק לעובד 30,000 ש"ח כהוצאות משפט . בסך הכול זכה העובד בסכום של 320,000 ש"ח . "

משרות הייטק בקבוצה ייחודית בלינקדאין ללא חברות השמה

No comments:

Post a Comment